AWS en Formule 1 kondigen nieuwe raceprestatiestatistieken aan voor seizoen 2020

Eerste van zes realtime race-statistieken die op 3-5 juli debuteren op FORMULE 1 ROLEX GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH, waardoor fans meer inzicht krijgen in de actie op het circuit met een gecombineerde coureur, raceteam en voertuigprestaties

Loading media player...

F1 Insights Powered by AWS - Car Performance Scores. Courtesy of F1.

SEATTLE--()--Vandaag introduceren Amazon Web Services, Inc. (AWS), een Amazon.com-bedrijf (NASDAQ: AMZN) en Formula 1 (F1) (NASDAQ: FWONA, FWONK) zes nieuwe, echte- statistieken over tijdraces die in het seizoen 2020 zullen worden uitgerold, te beginnen met de lancering van “Car Performance Scores” tijdens de seizoensopening Grand Prix in Spielberg, Oostenrijk van 3-5 juli. ‘Car Performance Scores’ isoleren de prestaties van een individuele auto en stellen racefans in staat de prestaties te vergelijken met die van verschillende voertuigen. De nieuwe set statistieken die dit seizoen wordt vrijgegeven, zal een reeks AWS-services gebruiken, waaronder machine learning, om fans de mogelijkheid te geven hun favoriete coureurs en auto’s te vergelijken en de raceresultaten beter te voorspellen. Lees meer op: https://aws.amazon.com/f1/.

Amazon.com, Inc.
Media Hotline