The Estée Lauder Companies kondigt aan dat Jane Lauder zal worden benoemd tot de nieuwe rol van Executive Vice President, Enterprise Marketing en Chief Data Officer

The Estée Lauder Companies Announces That Jane Lauder Will Be Named To The New Role of Executive Vice President, Enterprise Marketing and Chief Data Officer (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--he Estée Lauder Companies (NYSE: EL) heeft vandaag aangekondigd dat Jane Lauder met ingang van 1 juli 2020 zal worden benoemd tot de nieuwe rol van Executive Vice President, Enterprise Marketing en Chief Data Officer. rechtstreeks rapporteren aan Fabrizio Freda, President en Chief Executive Officer, The Estée Lauder Companies (ELC). Jane wordt bij Clinique opgevolgd door Michelle Freyre, die met ingang van 1 juli 2020 als Senior Vice President, General Manager bij het merk komt.

Als de allereerste Enterprise Marketing en Chief Data Officer van ELC, zal Jane onze bedrijfsbrede strategie leiden om onze data-empowered, digitaal gerichte prioriteiten op te bouwen om de groei van ELC te versnellen. Door onze enorme en waardevolle gegevens te optimaliseren en de analytische mogelijkheden van het bedrijf te integreren, is het doel om baanbrekende marketing en creativiteit te stimuleren.

“We zijn gefocust op het leveren van de allerbeste, hoogwaardige producten die gebruik maken van consumenteninzichten van onze verbeterde data-analyse, en ik ben ervan overtuigd dat Jane de juiste persoon is om dit belangrijke onderdeel van het bedrijf te leiden”, aldus de heer Freda. “Als Global Brand President of Clinique en leider van ELC’s bedrijfsbrede inspanningen om datagedreven inzichten te combineren met creativiteit, heeft ze met succes gebruik gemaakt van data- en analysemogelijkheden om een ​​sterke groei op lange termijn te stimuleren op zowel merk- als bedrijfsniveau. Jane’s unieke combinatie van het begrijpen van high-touch consumentenervaringen, en data-analyse en inzichten, zal ons innovatieve productaanbod en onze ervaringen voor onze consumenten wereldwijd verder versterken. Ik kijk er naar uit om nog nauwer met Jane samen te werken terwijl ze deze nieuwe rol op zich neemt. ”

Investor Relations:
Rainey Mancini