Infosys sluit zich aan bij de Climate Pledge, een verbintenis die mede is opgericht door Amazon en Global Optimism om de overeenkomst van Parijs 10 jaar eerder te vervullen

Infosys verbindt zich ertoe om netto koolstofvrij te worden en zal zijn activiteiten ruim voor 2040 met 100% hernieuwbare energie van stroom voorzien, in een poging om de planeet te beschermen.

Planet Earth (Photo: Business Wire)

SEATTLE--()--Vandaag kondigden Amazon (NASDAQ: AMZN) en Global Optimism de tweede belangrijke ondertekenaar van de Climate Pledge aan – Infosys – en verbinden zich ertoe de overeenkomst van Parijs tien jaar eerder na te komen. De Climate Pledge roept nieuwe ondertekenaars op om tegen 2040 netto koolstofvrij te zijn in hun bedrijven – een decennium voor op de doelstelling van het Akkoord van Parijs van 2050.

Amazon.com, Inc.
Media Hotline