FLIR onthult innovatieve ‘380X’ upgrade voor zijn Star SAFIRE-beeldverwerkingssystemen voor lange afstanden

Nieuwe hardware, firmware, software-upgrade is klaar voor toekomstige augmented reality / AI-toepassingen; Vermindert de werklast van de operator voor gestroomlijnde besluitondersteuning

FLIR Star SAFIRE imaging systems are fielded on fixed-wing aircraft and helicopters worldwide. Their ultra-long-range visible and thermal imaging cameras are used for a wide range of military, search and rescue, border and coastal surveillance, and airborne law enforcement applications. The new 380X hardware, firmware, and software upgrade supports advanced features that reduce operator workload for faster, smarter decision support. (Photo: Business Wire)

ARLINGTON, Va.--()--FLIR Systems, Inc. (NASDAQ: FLIR) heeft vandaag de release aangekondigd van de Star SAFIRE® 380X hardware-, firmware- en software-upgrade ter ondersteuning van geavanceerde beeldondersteunende functies voor zijn wereldwijd geïmplementeerde Star SAFIRE-cardanische systemen, waaronder Star SAFIRE 380-HD en 380-HDc.

Media Contact:
Joe Ailinger