US Department of Homeland Security, Customs and Border Protection, selecteert JEOL-massaspectrometers voor vijf laboratoria

DART(TM) Direct Analysis in Real Time (Photo: Business Wire)

TOKIO--()--JEOL USA, INC., Een volledige dochteronderneming van JEOL Ltd. (TOKYO: 6951) (President & COO Izumi Oi), heeft een groot contract toegewezen gekregen van het US Department of Homeland Security Customs and Border Protection (DHS – CBP) voor vijf JEOL AccuTOF ™ LC-plus 4G Time-of-Flight massaspectrometers uitgerust met DART ™ (Directe analyse in realtime) ionenbronnen. Deze instrumenten zullen de analytische mogelijkheden van vijf Amerikaanse douane- en grensbeschermingslaboratoria in het hele land verbeteren. Drie extra labs hebben de AccuTOF ™ met DART ™ de afgelopen jaren al geïnstalleerd, waardoor het totale gebruik op acht komt in de continentale Verenigde Staten en Puerto Rico.