KINEXON SafeZone Wearable beschermt werknemers en activiteiten digitaal

If the rules are broken, the sensor sends out a warning signal. (Photo: Business Wire)

MÜNCHEN--()--Naarmate de verspreiding van het coronavirus afneemt, zoeken bedrijven over de hele wereld naar manieren om de bedrijfsactiviteiten op een veilige manier te hervatten. Het naleven van de minimale richtlijnen voor fysieke afstand tussen werknemers speelt een sleutelrol. Om dit mogelijk te maken, lanceert KINEXON, een wereldleider in uiterst nauwkeurige realtime lokalisatie, een innovatieve oplossing: KINEXON SafeZone. Het kernelement is een polsbandje dat de gebruiker actief waarschuwt zodra de minimale fysieke afstand tot een andere persoon wordt aangetast. Met optionele software kunnen bedrijven ook infectieketens traceren en strategische actie ondernemen. KINEXON SafeZone is onmiddellijk beschikbaar als een plug-and-play-oplossing zonder dat er infrastructuur nodig is – zelfs voor grote industriële bedrijven. Andere voordelen zijn onder meer zeer nauwkeurige realtime precisie, sterke gegevensbescherming en snelle schaalopties.

Peggy Zilay
peggy.zilay@kinexon.com