Universal Electronics Inc. wint vijf Red Dot Design Awards

Voortdurende focus op innovatie en gebruikerservaring resulteert in meerdere productdesign awards

Universal Electronics Inc. won five Red Dot Awards for product design for our One For All Tripod and Falcon Universal TV Stands, One For All fabric Amplified Indoor TV Antennas and Universal Electronics Inc.'s Kita Android TV voice remote control. (Photo: Business Wire)

SCOTTSDALE, Ariz.--()--Universal Electronics Inc. (UEI) (NASDAQ: UEIC), de wereldleider in universele controle- en sensortechnologieën voor het slimme huis, heeft vijf 2020 Red Dot Awards gewonnen, een van de meest prestigieuze internationale designprijzen, in de categorie Product Design. Producten van het consumentenmerk One For All van UEI hebben vier van de vijf prijzen gewonnen.

De bekroonde producten zijn ontworpen door het ontwerpteam van UEI in Nederland, onderdeel van het wereldwijde Designovation team dat productontwerpen maakt op basis van gebruikersinzichten en innovatieve technologie. Onder leiding van Rex Xu, Director of Design en User Experience, werkt het team in Nederland nauw samen met de ontwerpbureaus van UEI in de Verenigde Staten en Hong Kong om ervoor te zorgen dat alle producten de wereldwijde trends in design en technologie echt weerspiegelen.

Press Contact
Shoshana Leon