De gegevensstudie van Airship stelt vast dat COVID-19 de meldingsbetrokkenheidspercentages naar de hoogste niveaus in jaren verhoogt

Historische groei van het meldingsvolume en open tarieven voor zowel mobiele apps als websites tonen cruciale rol van realtime informatie tijdens COVID-19 pandemie

Analyzing growth across app push notifications for February to March 2020 shows that industries and consumers are largely aligned on the most vital, real-time information to receive during the global pandemic. (Graphic: Business Wire)

PORTLAND, Ore.--()--Klantbetrokkenheidsbedrijf Airship heeft vandaag bevindingen onthuld van een totale analyse van bijna twee miljard app-installaties waaruit blijkt dat meldingen nog belangrijker zijn geworden met de wereldwijde pandemie – zowel voor merken als voor de consumenten die ze ontvangen. In maart 2020 bereikten de directe open tarieven voor push-notificaties van mobiele apps hun absoluut hoogste gemiddelde in meer dan vier jaar, terwijl bijna een derde (32 procent) van websitebezoeken door opt-in-gebruikers in maart 2020 afkomstig was van directe openingen van internet meldingen.

Danielle Stickler
Mission North