MHPS kondigt nieuwe bedrijfsnaam “Mitsubishi Power” aan

– Elektrische energie decarboniseren voor een duurzame toekomst –

Corporate Brand Logo of Mitsubishi Power

YOKOHAMA, Japan--()--Mitsubishi Hitachi Power Systems, Ltd. (MHPS), onderdeel van Mitsubishi Heavy Industries (MHI) Group, heeft vandaag de nieuwe bedrijfsnaam Mitsubishi Power aangekondigd en zal ook een nieuw bedrijfsmerklogo aannemen . Onder zijn nieuwe naam zal Mitsubishi Power werken aan het versterken van zijn reputatie over de hele wereld als een van de bedrijven die het koolstofarm maken van elektriciteit mogelijk maken.

Mitsubishi Power, als een van de belangrijkste dochterondernemingen van MHI Group, biedt geavanceerde technologieën en energieoplossingen voor de energie-industrie en ondersteunt betaalbare en betrouwbare stroomvoorzieningen in regio’s over de hele wereld. Door nieuwe technologieën te leveren om de CO2-uitstoot bij het opwekken en opslaan van energie te verminderen en te elimineren, is Mitsubishi Power een belangrijke deelnemer in het creëren van een koolstofarme economie en het helpen oplossen van de uitdagingen waarmee de mondiale samenleving wordt geconfronteerd.

PRESS CONTACT:
Naoya Kanamura
Deputy Manager
Corporate Communications Group
Mitsubishi Hitachi Power Systems, Ltd.
Mobile: +81-(0)80-9592-0069
E-mail:  naoya_kanamura@mhps.com

PRESS CONTACT:
Naoya Kanamura
Deputy Manager
Corporate Communications Group
Mitsubishi Hitachi Power Systems, Ltd.
Mobile: +81-(0)80-9592-0069
E-mail:  naoya_kanamura@mhps.com