Dole Food Company brengt 2020 Corporate Responsibility & Duurzaamheidsverslag uit

Het rapport is georganiseerd rond de toewijding van Dole aan People, Nature en Food en stelt ambitieuze duurzaamheidsdoelen voor de activiteiten van Dole

Dole Fresh Fruit, Pineapple Farm (Photo: Business Wire)

CHARLOTTE, N.C.--()--Dole Food Company heeft vandaag de release aangekondigd van haar Corporate Responsibility & Sustainability Report 2020. Het rapport onthult het nieuwe duurzaamheidsraamwerk van de organisatie, ‘The Dole Way’, samen met de allereerste bedrijfsbrede duurzaamheidsdoelstellingen van het bedrijf.

“Sinds onze oprichting streeft Dole ernaar het beste te leveren waar we toe in staat zijn – zowel in onze producten als in de manier waarop we ze produceren”, aldus Johan Linden, CEO van Dole. “De behoefte aan gezonde voedingskeuzes is nog nooit zo duidelijk geweest als de afgelopen weken, omdat we ons aanpassen aan deze wereldwijde pandemie. De reis en toewijding om een ​​verantwoordelijke burger van onze gemeenschappen te zijn, evenals een goede rentmeester van ons land, zullen in onze toekomst worden voortgezet en Dole zal standvastig blijven om eerlijk en transparant te zijn over onze inspanningen en onze impact bij het leveren van gezond voedsel over de hele wereld. ”

US Contact: William Goldfield
818-874-4647