amnimo Inc. start met de ontwikkeling van krachtige, robuuste LTE-gateway (Edge Gateway) voor industrieel gebruik

Configuration example of a surveillance camera system using the Edge Gateway (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--amnimo Inc. (Hoofdkantoor: Musashino City, Tokyo; President & CEO: Koichi [Casey] Taniguchi; hierna "amnimo") begint met de ontwikkeling van een LTE-gateway voor industrieel gebruik, "Edge Gateway", die is uitgerust met rijke computerresources en een hoge mate van robuustheid.

IoT is een mechanisme waarmee verschillende apparaten via het netwerk of de clouddienst met elkaar worden verbonden; deze apparaten wisselen informatie met elkaar uit. Onlangs zijn tal van benaderingen voor het gebruik van IoT (IIoT) voor industrieel gebruik in alle soorten sectoren geëvolueerd. Terwijl IIoT blijft groeien, nemen voorbeelden van verbeteringen in het werkproces van gebruikers toe, maar tegelijkertijd zijn we getuige van operationele problemen zoals het onderdrukken van storingen in zware externe omgevingen en het op afstand kunnen omgaan met storingen zonder naar de site te gaan. Er zijn ook verzoeken om grote hoeveelheden gegevens, zoals video, op geavanceerde wijze met Edge te verwerken.

amnimo Inc.
Representatives: