Bacardi helpt bij het produceren van handdesinfecterende middelen met verandering in productie

‘s Werelds grootste premium rumdistilleerderij werkt samen met Olein Refinery om een tekort aan producten in Puerto Rico te bestrijden

The Cathedral of Rum at Bacardi in Puerto Rico, the world's largest premium rum distillery. (Photo: Business Wire)

CATAÑO, Puerto Rico--()--Een productieverschuiving door Bacardi bij ‘s werelds grootste premium rumdistilleerderij helpt bij het leveren van ethanol die nodig is om de broodnodige handdesinfecterende middelen te produceren die als gevolg van COVID-19 zeer gewild zijn. De Bacardi Corporation-distilleerderij in Cataño, Puerto Rico, waar meer dan 80% van de rum van het bedrijf wordt geproduceerd, werkt samen met de in Puerto Rico gevestigde fabrikant Olein Refinery om grondstoffen te leveren die de productie van meer dan 1,7 miljoen eenheden van 10 ons mogelijk maken voor het handdesinfecterend middel. Met 70% alcohol voldoen deze producten aan de aanbevelingen van deWorld Health Organizationom de verspreiding van het virus tegen te gaan.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier de volledige release: https://www.businesswire.com/news/home/20200319005811/en/

Media inquiries:
KC Kavanagh