Velodyne Lidar kondigt verkoopovereenkomst aan met NAVYA

Velodyne Lidar-sensoren voeden de autonome, zelfrijdende en elektrische shuttles van NAVYA

Since 2015, NAVYA has been using Velodyne lidar sensors in production for its autonomous shuttle fleet that provides mobility services to cities and private sites. (Photo: NAVYA)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. kondigde vandaag een meerjarige verkoopovereenkomst aan met NAVYA, een toonaangevend bedrijf in autonome aandrijfsystemen. NAVYA gebruikt sinds 2015 Velodyne lidar-sensoren in productie voor haar autonome shuttle-vloot die mobiliteitsdiensten levert aan steden en privéterreinen.

NAVYA is van plan de wereldwijde uitbreiding van zijn shuttle voort te zetten met Velodyne’s ultramoderne sensoren voor nauwkeurige realtime lokalisatie en objectdetectie. De autonome shuttle-vloot van NAVYA biedt effectieve transportoplossingen voor de eerste en laatste mijl, met geoptimaliseerde navigatie- en veiligheidsfuncties. De shuttles maken gebruik van geavanceerde geleidings- en detectiesystemen en zijn verbeterd met deep learning-technologie.

Press contact Velodyne Lidar, Inc.
Landis Communications Inc.
Sean Dowdall
(415) 286-7121, velodyne@landispr.com

Press contact NAVYA
Matriochka Influences Agency
Marie-Philippine Méchet, +33 (0)6 60 65 20 65, marie-philippine.mechet@mtrchk.com
or Lisa Omara, +33 (0)6 52 25 07 66, lisa.omara@mtrchk.com

Press contact Velodyne Lidar, Inc.
Landis Communications Inc.
Sean Dowdall