Access-IS ticket validators helpen bij het transformeren van bustickets in Jacksonville

Courtesy of Jacksonville Transportation Authority (Photo: Business Wire)

READING, Engeland--()--Access-IS, een marktleider in de sector voor het lezen en valideren van tickets, is verheugd samen te werken met Passport Inc. en de Jacksonville Transportation Authority (JTA) om een echt modern ticketing-ecosysteem te helpen leveren.

De JTA wilde een volledig functionele oplossing voor mobiele ticketing lanceren die hun rijder een gemakkelijkere transitervaring zou bieden. Samen met andere technologische initiatieven maakte deze mobiele ticketing-app deel uit van de grotere visie van de JTA op een meer verbonden transit-systeem. Om samen te vallen met de lancering van het nieuwe Bus Rapid Transit-systeem van Jacksonville (de First Coast Flyers) en andere technologie-updates, heeft de JTA Passport Inc. gekozen om een nieuwe mobiele ticketing-app en Access-IS te leveren voor de hardware aan boord.

Andrew Covey
+44(0)118-966-3333