Nicecactus kondigt de overname aan van Glory4Gamers, Europese pionier in de organisatie van toernooien, om zijn all-in-one platform te versterken en zijn B2B-ontwikkeling te versnellen

NICE, Frankrijk--()--Na de aankondiging van een initiële financieringsronde van € 5 miljoen eind 2019, heeft Nicecactus nog een stap vooruit gezet in zijn wereldwijde ontwikkeling door Glory4Gamers over te nemen. De strategische alliantie van deze twee esports-experts biedt 1 miljoen gebruikers een all-in-one oplossing, waarbij kennis wordt gecombineerd in training en ontwikkeling van vaardigheden en in het organiseren van zowel online als offline toernooien. Zowel spelers, partners als B2B-klanten kunnen nu profiteren van het uitgebreide dienstenpakket van deze twee belanghebbenden.

Media:
Marine Le Liepvre