Masimo en MS Westfalia GmbH (MSW) breiden partnerschap uit om Masimo SedLine® Brain Function Monitoring, O3® Regional Oximetry en Oxygen Reserve Index (ORi™) toe te voegen aan de MSW modulaire point-of-care hybride Jenny

Jenny combineert ventilatie en multi-parameter monitoring en defibrillatie in een enkel point-of-care-apparaat, inclusief Masimo rainbow SET®-metingen, NomoLine® Capnography en nu Brain Monitoring Technologies – ‘s werelds eerste alles-in-één oplossing in zijn soort

IRVINE, Californië & TROISDORF, Duitsland--()--Masimo (NASDAQ: MASI) en MS Westfalia GmbH (MSW) hebben vandaag aangekondigd dat MSW aanvullende Masimo-meettechnologieën zal integreren in het plug-and-play hybride Jenny-platform van MSW om clinici te helpen bij het beoordelen van de hersenfunctie, zuurstofvoorziening, ventilatie en reanimatiestatus.

Media Contacts:
Masimo