Black Shark Technologies onthult nieuwe merkidentiteit met nieuwe bedrijfsslogan “Game is Real”

Loading media player...

Black Shark shares same sense of value with global gamers.

SHENZHEN, China--()--Black Shark, het toonaangevende bedrijf op het gebied van gamingtechnologie, heeft vandaag de lancering aangekondigd van zijn nieuwe merkidentiteit, met een vernieuwde visuele identiteit en nieuwe bedrijfsslogan “Game is Real”.

Black Shark wil de ongeëvenaarde en unieke game-ervaring bieden door zijn hardware, software en services, en de beste gamingwereld creëren met wereldwijde gamers. De evolutie van de merkidentiteit zal een startpunt zijn voor het bedrijf om naar een nieuwe belangrijke mijlpaal te marcheren en verwacht verdergaande effecten op de ontwikkeling van het bedrijf, productdefinitie, merkherkenning en de positieve impact op het samenwerkingsverband in Black Shark’s gaming eco-systeem.

liya.huang@blackshark.com
Liya Huang