1,86 Customer Minutes Lost (CML) van elektriciteit per jaar in Dubai

Loading media player...

Dubai Electricity and Water Authority (DEWA) achieves a new world record in electricity Customer Minutes Lost (CML) per year and enhances Dubai’s prosperity. (Video : AETOSWire).

DUBAI, Verenigde Arabische Emiraten--()--Dubai Electricity en Water Authority (DEWA) heeft een nieuw wereldrecord bereikt in elektriciteit Customer Minutes Lost (CML) per jaar. DEWA registreerde 1,86 minuten, in Dubai, vergeleken met ongeveer 15 minuten die werden geregistreerd door toonaangevende elektriciteitsbedrijven in de Europese Unie. Dit is een nieuwe toevoeging aan DEWA's staat van dienst op het gebied van internationale prestaties op het gebied van elektriciteit en water.

“Bij DEWA werken we volgens de visie en richtlijnen van ons leiderschap om een robuuste infrastructuur te bieden volgens de hoogste internationale normen. We werken continu aan het verbeteren van de capaciteit en efficiëntie van transmissie- en distributienetwerken om elektriciteits- en waterdiensten te leveren volgens de hoogste normen van betrouwbaarheid, beschikbaarheid, efficiëntie en duurzaamheid. Dit is om aan de groeiende vraag naar energie en water te voldoen en gelijke tred te houden met de stedelijke en economische plannen van Dubai, ”zei HE Saeed Mohammed Al Tayer, MD & CEO van DEWA.

Dubai Electricity and Water Authority
Iman Saeed, +971551727981