Bacardi Limited baant de weg voor een goede toekomst

Bacardi publiceert Good Spirited Corporate Responsibility Report voor het fiscale jaar 2019 met een diepgaande blik terwijl het bedrijf vooruitgaat in aandachtsgebieden voor het grotere goed

Loading media player...

Bacardi highlights its advances in building a sustainable and Good Spirited future

HAMILTON, Bermuda--()--Familiebedrijf Bacardi Limited doet al meer dan 158 jaar het juiste voor zijn mensen, zijn gemeenschap en de planeet. Vandaag heeft het bedrijf het Good Spirited Corporate Responsibility (CR) Report 2019 gepubliceerd om open en transparante communicatie te bieden over de manier waarop het zich inzet voor zijn CR-pijlers: marktplaats, mensen, milieu, verantwoorde inkoop, en filantropie en gemeenschapsinvesteringen. Van verantwoord drinken, tot het stimuleren van een positieve en gevarieerde cultuur, tot hulp bij orkaanrampen en het verminderen van de impact op natuurlijke hulpbronnen, het Good Spirited Corporate Responsibility Report schetst vooruitgang in het fiscale jaar 2019, naast verplichtingen voor de toekomst. Dit markeert het 12e jaarlijkse CR-rapport uitgegeven door Bacardi Limited in privébezit.

Jessica Merz, jmerz@bacardi.com

Jessica Merz, jmerz@bacardi.com