Verlicht de toekomst met Posiflex op EuroShop 2020

Mini Kiosk - Mercury EK Series. (Photo: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--De Posiflex Group, een synergie van toonaangevende POS-, kiosk- en industriële computertechnologieën - brengt zijn Serviced IoT-oplossingen vanaf februari naar EuroShop 2020, de toonaangevende Europese handelsbeurs voor de detailhandel. 16 - 20e in Hal6 / A57 in Düsseldorf.

Tegenwoordig zijn de manieren van retail fundamenteel veranderd. Retailers staan voor nieuwe uitdagingen met hevige concurrentie en consumenteneisen. Om retailers te helpen de concurrentie voor te blijven, helpen Posiflex POS-oplossingen retailers om een integraal onderdeel van de toekomstige retail te worden door machines aan te bieden met geavanceerde mogelijkheden, zoals roterende schermen, ondersteuning voor verschillende OS-platforms, hands-on kabelbeheer en gemak van onderhoud. Posiflex's nieuwe Android-versie van MT-Series (Mobile POS), RT-Series (POS-terminal), HS-Series (All-in-One POS) en nieuwe ZT-serie (POS-terminal) zullen worden gepresenteerd om de Posiflex POS-oplossingen te verbeteren. Bovendien zal Posiflex zijn gloednieuwe ZT-serie presenteren, een ongekende lijn van POS-terminals met functies die de retailstandaard voor de komende jaren zullen bepalen, en de dagelijkse activiteiten en infrastructuur van retailers op alle contactpunten van de winkel kunnen optimaliseren

Posiflex Group Press:
Brad Chou