Moody's Analytics benoemde categorieleider in Chartis kredietrisicorapport

NEW YORK--()--Moody's Analytics, een wereldwijde aanbieder van financiële informatie, is een leider in een nieuw Chartis Research-rapport dat toonaangevende leveranciers van oplossingen voor kredietrisico evalueert. Technologieoplossingen voor Credit Risk 2.0: Vendor Landscape, 2019 bevat Chartis RiskTech Quadrants® voor het bankboek en het handelsboek, met Moody's Analytics verdiende onderscheid in categorieleider in beide.

"We zijn verheugd om deze erkenning van Chartis te verdienen voor onze kredietrisicocapaciteiten," zei Jacob Grotta, directeur-directeur van Risk & Finance Solutions. “We helpen onze klanten om gegevens en analyses te gebruiken om een beter inzicht te krijgen in hun individuele en portfoliorisico's, zodat ze betere beslissingen kunnen nemen voor hun bedrijf. We helpen hen ook de nieuwe uitdaging aan te gaan om niet-financiële risicotypen zoals klimaat en cyber te koppelen aan hun kredietanalysekaders. "