Op CES 2020 demonstreert Panasonic de toekomst van mobiliteit, meeslepend entertainment, uitzending voor gaming en meer

Panasonic Booth at CES 2020 (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Van unieke ervaringen en intergalactische reizen tot veiligere, efficiëntere wegen, slimme mobiliteitsoplossingen en meeslepende entertainmentervaringen, Panasonic presenteert een breed scala aan innovatie op CES 2020. De stand van Panasonic is verdeeld in drie zeer interactieve zones – Connected Mobility, Immersive Experiences en Intelligent Living Spaces- benadrukken waarom het bedrijf een toonaangevende leverancier van geïntegreerde oplossingen is en hoe deze oplossingen een beter leven, een betere wereld bieden.

Video’s, foto’s, nieuws, etc. zijn beschikbaar om te bekijken op CES 2020 Press Kit op Panasonic Newsroom Global.
Ontvang onze updates op de beursvloer op https://www.panasonic.com/ces.

Panasonic Corporation
Global Communications Department