TCL onthult ‘s werelds eerste volgende generatie Mini-LED technologie op CES 2020.

(Graphic: Business Wire)

LAS VEGAS--()--TCL (1070.HK), een dominante speler in de wereldwijde tv-industrie en toonaangevend bedrijf voor consumentenelektronica, onthulde vandaag voor het eerst een displaytechnologie van de volgende generatie op de Consumer Electronics Show 2020: Vidrian ™ Mini-LED-technologie.

TCL’s nieuwe Vidrian Mini-LED-technologie is opnieuw de toonaangevende innovatie op het gebied van displaytechnologie om krachtige beeldprestaties te leveren. Het is ‘s werelds eerste tv-achtergrondverlichting met het aandrijvende halfgeleidercircuit en duizenden mini-Leds rechtstreeks ingebracht in een kristalhelder glazen substraat. Vidrian Mini-LED-technologie is de volgende stap in het verbeteren van de prestaties van LCD LED TV-beelden naar een ongeëvenaard niveau van scherp contrast, briljante helderheid en zeer stabiele prestaties met een lange levensduur. In combinatie met de grote 8K LCD-schermen van TCL, zorgt deze hoogwaardige backlight-technologie ervoor dat consumenten kunnen genieten van een meeslepende ervaring in alle lichtomstandigheden.

TCL Media Contact:
Siyang Wang