Nieuw gedeeld mobiliteitsconcept, Luxoft HALO, introduceert een revolutionaire digitale consumentenervaring in voertuigen

ZUG, Zwitserland--()--Luxoft, een DXC-technologiebedrijf (NYSE: DXC), heeft vandaag in samenwerking met LG Electronics, Amazon en Mapbox Luxoft HALO onthuld, het nieuwste gedeelde mobiliteitsconcept van het bedrijf met een revolutionaire digitale, consumentenklasse in -voertuig ervaring. Luxoft HALO zal formeel worden gepresenteerd op CESĀ® 2020, 7-10 januari 2020, Las Vegas, NV.

Thuis verwachten consumenten dat hun digitale ervaringen op elk moment eenvoudig, gemakkelijk en toegankelijk zijn op verschillende apparaten. In toenemende mate verwachten consumenten ook toegang tot hun favoriete inhoud en diensten, in het voertuig en onderweg.