Velodyne Lidar verbetert de veiligheid van de bestuurder met nieuwe producten op CES 2020

Kleine vormfactor, hoge prestaties maken Velodyne Lidar ideale keuze voor ADAS om voetgangers te beschermen, bestuurders te helpen en levens te redden

Velodyne Lidar, Inc. will showcase its smart, powerful lidar sensor technology at CES 2020 in the Las Vegas Convention Center North Hall – booth #7520. (Photo: Velodyne Lidar)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. zal zijn baanbrekende nieuwe lidarsensortechnologie introduceren en demonstreren op CES 2020 in de Las Vegas Convention Center North Hall- stand # 7520. Velodyne zal zijn lidar-technologie benadrukken die Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) mogelijk maakt voor veilige navigatie en het vermijden van botsingen, allemaal binnen compacte vormfactoren.

Velodyne organiseert een persconferentie in de stand om op dinsdag 7 januari om 11.00 uur PST een baanbrekende lidarsensor aan te kondigen die een nieuwe industriële benchmark voor maat, veelzijdigheid en betaalbaarheid, spannende nieuwe ADAS-software, partnerschappen en klantrelaties zet.

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com