Invicro LLC kondigt Dr. Matthew Silva aan als nieuwe Chief Executive Officer en Dr. Jack Hoppin wordt benoemd tot president van Konica Minolta Precision Medicine

Invicro LLC Announces Dr. Matthew Silva as New Chief Executive Officer (Photo: Business Wire)

BOSTON--()--Invicro LLC, een Konica Minolta-bedrijf, maakt vandaag bekend dat Dr. Matthew Silva is benoemd als de nieuwe Chief Executive Officer. Dr. Silva neemt de dagelijkse leidinggevende verantwoordelijkheden van het bedrijf op zich en zal onmiddellijk van kracht worden bij de raad van bestuur van Invicro. Dr. Jack Hoppin, mede-oprichter van Invicro, zal zijn rol als CEO van Invicro voortzetten als president van Konica Minolta Precision Medicine (KMPM). Dr. Hoppin blijft lid van de raad van bestuur van Invicro en blijft ook lid van het KMPM-bestuur.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier de volledige release: https://www.businesswire.com/news/home/20191223005320/en/

Konica Minolta, Inc. verwierf Invicro LLC en Ambry Genetics Corporation in september 2017 om haar strategische visie op het transformeren van gepersonaliseerde geneeskunde te versnellen door de levering van diagnostische diensten via genetica, beeldvorming en digitale pathologiemogelijkheden. Konica Minolta Precision Medicine werd geformaliseerd naar aanleiding van het samenbrengen van deze drie entiteiten.

Amanda Harrell
VP, Global Marketing