Desktop Metal lanceert ‘s werelds eerste metaalbinderspuitsysteem dat is ontworpen voor machinewerkplaatsen

Shopsysteem maakt betaalbare batchproductie van hoogwaardige metalen onderdelen op de werkvloer mogelijk vanaf $ 150,00

The Shop System™, the world’s first metal binder jetting system designed for machine shops and metal job shops, starting at $150,000. (Photo: Business Wire)

FRANKFURT, Duitsland--()--Desktop Metal, het bedrijf dat zich toelegt op het toegankelijk maken van 3D-printen voor fabrikanten en ingenieurs, heeft vandaag de lancering aangekondigd van Shop System ™, ‘s werelds eerste spuitsysteem voor metaalbinders dat is ontworpen voor machinewerkplaatsen en metaalwerkplaatsen. Voor het eerst kunnen winkeleigenaren gebruikmaken van betaalbare, hoogwaardige binderjettingtechnologie om metalen onderdelen voor eindgebruik te printen met een ongeëvenaarde snelheid, printkwaliteit en productiviteit. Het systeem werd onthuld tijdens Formnext 2019, een toonaangevende conferentie voor additive manufacturing in Frankfurt, Duitsland.

Desktop Metal, Inc.
Lynda McKinney, 978-224-1282