Kirin publiceert advertentiecampagne “Slow Drink (R)” om schade door alcohol tijdens feestdagen terug te dringen

Een leidende rol spelen als een verantwoordelijke alcoholproducent, zoals gevraagd in de CSV Purpose van de Kirin Group

IMAGE(1) (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--Kirin Holdings Company, Limited (TOKIO: 2503) (President en CEO: Yoshinori Isozaki) is vanaf vrijdag 6 december van plan, voorafgaand aan het hoogseizoen, advertenties te gaan promoten die verantwoordelijk drinken promoten op Twitter (Japanse versie) voor Nieuwjaarsbijeenkomsten. Het doel van de advertenties is het voorkomen van comazuipen en andere gevaarlijke vormen van alcoholconsumptie die vaak worden waargenomen tijdens deze evenementen, en het bevorderen en aanmoedigen van verantwoord drinken.

For press inquiries, contact:
Corporate Communications Department, Kirin Holdings Co., Ltd.
Tel +81-3-6837-7028

For consumer inquiries, call:
Customer Service, Kirin Holdings Co., Ltd. at 0120-770-502 (toll-free if called from within Japan)
Email address: izawa@ccpr.jp (Ryo Izawa)
Kirin Website: https://www.kirin.co.jp (Images available for download)

For press inquiries, contact:
Corporate Communications Department, Kirin Holdings Co., Ltd.
Tel +81-3-6837-7028

For consumer inquiries, call:
Email address: izawa@ccpr.jp (Ryo Izawa)
Kirin Website: https://www.kirin.co.jp (Images available for download)