Clientron POS Terminal heeft voor het vijfde achtereenvolgende jaar de Taiwan Excellence Award gewonnen

(Graphic: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--De 28e ceremonie van de Taiwan Excellence Award werd gehouden in de middag van 27 november in Taipei. Clientron, een toonaangevende aanbieder van slimme IoT-oplossingen, won met jurybevestiging opnieuw met hun "multifunctionele geïntegreerde kassasysteem" met innovatieve mechanismenstructuurontwerp, beveiliging, milieubescherming en energiebesparende concepten. Voor het vijfde achtereenvolgende jaar werd Clientron geselecteerd door de strenge beoordeling van de jury in de beoordelingsitems "Creatieve innovatie", "Productontwerp", "Productiekwaliteit", "Internationale marketing" en "Made in Taiwan". Deze vijfde opeenvolgende prijs demonstreert niet alleen de uitstekende technologische innovatie van Clientron, maar bewijst ook hun productontwerpmogelijkheden bij het optimaliseren van de gebruikerservaring.

Press Release Contact: Miss Hazel Yang
Email:  hazel_yang@clientron.com