Carbon benoemt Ellen Kullman tot President en CEO, Dr. Joseph DeSimone benoemd tot uitvoerend voorzitter

Nieuw leiderschap verandert om snelle groei te versnellen naarmate het digitale productieplatform van het bedrijf breder wordt aangenomen

Carbon Appoints Ellen Kullman President and CEO, Dr. Joseph DeSimone Named Executive Chairman (Photo: Business Wire)

REDWOOD CITY, Californië--()--Carbon (www.carbon3d.com), ‘s werelds toonaangevende digitale productieplatform, heeft vandaag aangekondigd dat Ellen J. Kullman, voormalig voorzitter en CEO van DuPont, is benoemd tot president en CEO van het bedrijf en Dr. Joseph M. DeSimone is benoemd tot uitvoerend voorzitter van de raad, met onmiddellijke ingang. Kullman blijft ook in de raad van bestuur van Carbon waar ze sinds 2016 actief in is. De aankondigingen van vandaag over het leiderschap zijn het resultaat van een opvolgingsplan waaraan DeSimone, Kullman en leden van de raad hebben gewerkt om het bedrijf voor te bereiden op het volgende hoofdstuk.

Iska Hain Saric, Head of Strategic Communications, pr@carbon3d.com

Iska Hain Saric, Head of Strategic Communications, pr@carbon3d.com