Enconnex neemt Active Energy Solutions Division van Methode Electronics, Inc. over

Strategische acquisitie verstevigt langdurige relatie en maakt efficiënte productie en levering van innovatieve lithium-ion UPS mogelijk.

Strategic Acquisition Solidifies Long-Term Relationship and Enables Efficient Manufacture and Delivery of Innovative Lithium-Ion UPS. (Graphic: Business Wire)

RENO, Nev.--()--Enconnex kondigde vandaag aan dat het activa heeft overgenomen van Active Energy Solutions (AES), een afdeling van Methode Electronics, Inc., waarmee de langetermijnrelatie tussen de twee bedrijven wordt gewaarborgd. In het kader van een exclusieve distributieovereenkomst met AES biedt Enconnex de klanten de AC6000 uninterruptible power supply (UPS). Enconnex heeft een nieuwe productiefaciliteit gevestigd in het hoofdkantoor van Reno, Nev. en het product opgenomen in zijn geïntegreerde datacenteroplossingen.

Alison Lolis
VP of Marketing