Worley en Arundo lanceren The Data Refinery als een wereldwijde hub voor geavanceerde analyses in energie en hulpbronnen; Eerste product, DataSeer, brengt ongekende snelheid en nauwkeurigheid bij de extractie van engineering diagraminformatie

• De Data Refinery biedt een wereldwijde hub voor Worley en zijn klanten om geavanceerde analyses uit te voeren.
  • Joint Worley en Arundo teams co-lokaliseren en werken samen in deze ruimte.
  • DataSeer is een van de eerste producten van The Data Refinery; het brengt nieuwe snelheid en nauwkeurigheid bij het verwerken van technische diagrammen door diepgaand leren en computer vision.
  • DataSeer verkort de verwerkingstijd tot 90% in vergelijking met handmatige benaderingen, met een machinegestuurde workflow die doorgaans een nauwkeurigheid bereikt van 99%

The Data Refinery combines Worley’s industry experience with the software and data science expertise of Arundo. (Photo: Business Wire)

HOUSTON--()--Worley, een leider in engineering, inkoop en constructie voor de sector energie, chemicaliën en hulpbronnen, en Arundo, een softwarebedrijf dat geavanceerde analyses in zware industrieën mogelijk maakt, zijn samengekomen om The Data Refinery, een hub te lanceren voor toegepaste data science- en machine learning-oplossingen in de energie-, chemische en hulpbronnenindustrie.

Worley – Katherine Fair, Katherine.fair@aspectusgroup.com

Arundo – Amitav Misra, amitav.misra@arundo.com