Airship onthult Airship Journeys en biedt merken revolutionaire eenvoud voor het creëren, beheren en optimaliseren van cross-channel klantervaringen voor het mobiele tijdperk

Intuïtieve visuele interface combineert doelgerichte begeleiding en uniform cross-channelbeheer om innovatieve klantbetrokkenheid voor de marketeer eenvoudig te maken

Airship Journeys makes it easy for marketers to rapidly create and optimize multichannel message sequences to reach customers with the right information at the right moment across apps, websites, email, SMS, mobile wallets and more (Graphic: Business Wire)

PORTLAND, Ore.--()--Klantbetrokkenheid onderneming Airship heeft vandaag Airship Journeys geïntroduceerd, een nieuwe visuele interface die klantbetrokkenheid eenvoudiger en aanzienlijk effectiever maakt voor de marketeer. Airship Journeys combineert de kracht van visuele sequencing en cross-channel branching met overzichtelijke weergaven van op doelen gebaseerde prestaties om het marketeers gemakkelijk te maken om met een paar klikken snel klantbetrokkenheidspaden te creëren, beheren en aan te passen. Nu kunnen marketeers snel hun gegevens en modellen gebruiken naast de real-time mobiele gegevens, voorspellende AI en machine learning van Airship om reeksen met meerdere kanalen te creëren die betere campagneresultaten en betere klantervaringen stimuleren.

North America:
Danielle Stickler