TUI UK kondigt Orlando Melbourne Airport aan als New Florida Gateway

MLB wordt vanaf 2022 een nieuwe gateway voor alle klanten van TUI UK

TUI UK announces Orlando Melbourne International Airport (MLB) as new Florida gateway for all customers beginning 2022. (Photo: TUI UK)

MELBOURNE, Fla.--()--TUI, ‘s werelds toonaangevende vakantiebedrijf en de nummer één vakantieleverancier van het Verenigd Koninkrijk, heeft vandaag aangekondigd dat Orlando Melbourne International Airport (MLB) de gateway van Florida wordt voor alle klanten die naar Orlando en Central Florida willen reizen vanaf begin 2022.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier de volledige release: https://www.businesswire.com/news/home/20191104005900/en/

TUI UK kondigt Orlando Melbourne International Airport (MLB) aan als nieuwe gateway voor Florida voor alle klanten vanaf 2022. (Foto: TUI UK)

Melbourne Airport Authority voorzitter Jack L. Ryals en MLB Executive Director Greg Donovan, A.A.E., werden verwelkomd door TUI UK & Ireland Managing Director Andrew Flintham en TUI Airways Managing Director Dawn Wilson op het hoofdkantoor van TUI UK om de nieuwe samenwerking te vieren. De viering omvatte een ondertekeningsceremonie, een rondleiding door de hangar van de luchtvaartmaatschappij en een kijkje in een van TUI’s Boeing 787 Dreamliners, het type met 300 zitplaatsen dat zal worden gebruikt voor alle nieuwe transatlantische vluchten. Het oorspronkelijke schema is nog in ontwikkeling, maar kan worden gevormd door non-stopvluchten tussen MLB en negen Europese steden.

MLB: Rob Himler, C.M.  RHimler@MLBair.com
TUI:  pressofficeuk@tui.co.uk