Laki Power sluit financiering af onder leiding van Brunnur Ventures

Investeringen door Brunnur Ventures zullen de leidende marktpositie van Laki Power in real-time toezicht op de infrastructuur van hoogspanningstransmissie en distributielijnen versnellen

Inductively powered and sited directly on the phase wire, our LKX-range of sensors provides fully-autonomous, next-generation monitoring capabilities for high-voltage transmission and distribution infrastructure. (Photo: Business Wire)

REYKJAVIK, Iceland--()--Laki Power (www.lakipower.com), een leider in real-time surveillance voor hoogspanningsnetinfrastructuur, kondigde vandaag de succesvolle afsluiting aan van haar eerste institutionele investeringsronde, geleid door Brunnur Ventures. Het nieuwe kapitaal zal de verdere ontwikkeling van het productportfolio van de hoogspanningssensoren van het bedrijf ondersteunen, gestimuleerd door het unieke platform voor het oogsten van lijn-energie, waarvoor patent is aangevraagd.

“We zijn blij dat we de afsluiting van deze financiering kunnen aankondigen en zijn verheugd om samen te werken met het ervaren team van Brunnur Ventures”, zegt Sigurjon Magnusson, CEO van Laki Power.

Sigurjon Magnusson
CEO, Laki Power