Pionier Cement uit de VAE betrokken bij ontwikkeling Greenfield Cement Project van 200 miljoen dollar in Georgië

Mr. Joey Ghose, RCC Group CEO (Photo : AETOSWire)

DUBAI, Verenigde Arabische Emiraten & TBILISI, Georgië & MUSCAT, Oman--()--Pionier Cement Industries (“Pionier Cement”) uit de VAE, onderdeel van de Omaanse Raysut Cement Company SAOG (RCC), is bezig met de oprichting van een geïntegreerde cementfabriek met een capaciteit van 1,2 miljoen ton per jaar in Georgië, Oost-Europa.

Pionier Cement is eigenaar van een concessie aan de kalksteenmijnen in Georgië die de belangrijkste grondstoffen voor dit project zullen leveren. Georgia biedt Pioneer Cement de mogelijkheid om vanuit het Midden-Oosten te diversifiëren naar een markt met een grote infrastructuurgroei en een tekort aan klinker en hoogwaardig cement, zei het bedrijf in een verklaring.

Watermelon Communications
Rasheed Palliyalil, +97142833655