Panasonic gaat samenwerken met IBM Japan in het verbeteren van halfgeleiderproductieprocessen

Co-ontwikkeling van nieuw systeem met hoge toegevoegde waarde om engineeringkosten te verlagen, de productkwaliteit te stabiliseren en de productiviteit van de fabriek te verbeteren

Aims of the collaboration (Graphic: Business Wire)

OSAKA, Japan--()--Op 15 oktober 2019 kondigden IBM Japan, Ltd. en de dochteronderneming van Panasonic Corporation, Panasonic Smart Factory Solutions Co. (hierna “Panasonic”) aan dat de bedrijven zijn overeengekomen samen te werken om een nieuw systeem met hoge toegevoegde waarde ontwikkelen en op de markt brengen om de algehele apparatuureffectiviteit (OEE) van de productieprocessen van halfgeleiders van klanten te optimaliseren en hoogwaardige productie te realiseren.

Als onderdeel van haar activiteiten op het gebied van circuitvorming ontwikkelt en verkoopt Panasonic momenteel geavanceerde apparaten en productiemethoden die bijdragen aan de verbetering van de halfgeleiderproductie van geavanceerde pakkingen.

IBM Japan
External Relations, TEL: +81-3-3808-5120