AMAALA werkt samen met de Prince Albert II of Monaco Foundation, het Centre Scientifique de Monaco en het Oceanografisch Instituut voor de bescherming en het behoud van het mariene milieu

H.E. Mr. Bernard Fautrier (Vice President, CEO, The Prince Albert II of Monaco Foundation), Mr. Nicholas Naples (CEO, AMAALA Company), HSH Prince Albert II of Monaco, Mr. Turki Al Sudairi (Board Member, AMAALA Company), Pr. Patrick Rampal (President of The Centre Scientifique de Monaco), Mr. Robert Calcagno (CEO, The Oceanographic Institute) sign partnership agreement in Monte Carlo (pictured from L-R) (Photo: AETOSWire)

MONACO & RIYAD, Saudi-Arabië--()--AMAALA, het ultra-luxe ontwikkelingsproject gelegen langs de Rode Zee kust van Saudi-Arabië, die gericht is op integratie van welzijn en gezond leven, heeft op vrijdag 27 september een samenwerkingsovereenkomst getekend met The Prince Albert II of Monaco Foundation, het Centre Scientifique de Monaco en het Oceanografisch Instituut.

De VIP Signing Ceremony vond plaats in het Oceanografisch Instituut op de laatste avond van de Monaco Yacht Show en werd bijgewoond door ZKH Prince Albert II van Monaco, AMAALA Chief Executive Officer Nicholas Naples, de AMAALA Advisory Board, geselecteerde partners van het merk en gewaardeerde gasten. De ondertekening werd gevolgd door een VIP-diner, bereid door de 3-sterren Michelin-sterchef Mauro Colagreco.

Hill+Knowlton
Siobhan Graham, Group Account Director, +97145539543