Rockwell Automation verwerft MESTECH Services

Transactie breidt Rockwell’s advies- en systeemintegratieschaal uit in snelgroeiende industriële transformatiemarkt

MILWAUKEE--()--Rockwell Automation kondigde vandaag aan dat het MESTECH Services, een wereldwijde leverancier van Manufacturing Execution Systems / Manufacturing Operations Management, advies op het gebied van digitale oplossingen en systeemintegratiediensten heeft overgenomen.

MESTECH is een door Rockwell Automation erkende systeemintegrator met uitgebreide ervaring in het toepassen van op software gebaseerde oplossingen van Rockwell binnen de productietechnologieruimte. Het bedrijf biedt diensten op het gebied van technologieconsulting, ontwerp en implementatie van oplossingen, ondersteuning, bedrijfsmiddelenbeheer en personeelsoplossingen voor discrete, hybride en procestoepassingen in meerdere industrieën, waaronder Life Sciences en Automotive. MESTECH, opgericht in 2008, heeft zijn hoofdkantoor in Pune, India en is actief in Duitsland en de Verenigde Staten.

Media Contacts:
Ike Theodore Umunnah