Bacardi kondigt de Europese lancering van Shake Your Future aan, een levensveranderende ervaring die de werklozen een nieuwe start in de mixologie geeft

Jonge volwassenen in de hele regio krijgen de mogelijkheid om als professionele mixoloog aan een carrière te beginnen

Participant in Bacardi's Shake Your Future program in Italy (Photo: Business Wire)

AMSTERDAM--()--Bacardi, de grootste particuliere onderneming voor gedistilleerde dranken ter wereld, kondigde vandaag de Europese lancering aan van haar initiatief om de jeugdwerkloosheid aan te pakken. Shake Your Future is het barmanagement- en mixologietrainingsprogramma van het bedrijf dat zich richt op het veiligstellen van de toekomst van jonge mensen in de horeca.

Na een succesvolle pilot in 2018 zal het initiatief de komende maanden in Italië, Frankrijk en Spanje worden uitgevoerd en de komende drie jaar wereldwijd in 12 grote steden worden uitgerold, wat duizenden jongvolwassenen over de hele wereld deze kans biedt.

Andrew Carney | acarney@bacardi.com | M. +31 613 23 75 94

Andrew Carney | acarney@bacardi.com | M. +31 613 23 75 94