Hasbro introduceert Ms. Monopoly – Eerste spel in de franchise dat vrouwelijke pioniers viert

Hasbro markeert de gelegenheid door jonge vrouwelijke uitvinders en ondernemers te verrassen met ECHT geld om te investeren in hun toekomstige activiteiten

Loading media player...

Ms. Monopoly was created to inspire everyone, young and old as it spotlights women who have challenged the status quo. To celebrate, in lieu of Monopoly winnings, Hasbro surprised young female inventors and entrepreneurs with the recognition they deserve – approximately $20,580 in REAL money to fuel their inventive spirit and further their projects.

PAWTUCKET, R.I.--()--Vandaag introduceert Hasbro, Inc. het allereerste spel in de Monopoly franchise dat vrouwelijke pioniers viert met Ms. Monopoly. Het Ms. Monopoly spel markeert de eerste keer in de geschiedenis van de franchise waar een nieuw personage het deksel zal sieren – en terwijl Mr. Monopoly een vastgoedmagnaat is, is Ms. Monopoly een advocaat wiens missie is om te investeren in vrouwelijke ondernemers.

Kristina Timmins
Hasbro, Inc.