Sonos introduceert Move, de eerste Sonos-luidspreker op batterijen voor buitenshuis

Sonos zet zijn eerste stap buitenshuis met Sonos Move, een duurzame, op batterijen werkende slimme luidspreker voor geweldig geluid binnenshuis, buitenshuis en onderweg. Move is een volledig onderdeel van het Sonos-systeem op WiFi met het extra bereik van Bluetooth, en is een krachtige luidspreker die de lat voor draagbare luidsprekers weer hoger legt. Bestel vandaag vooraf, wereldwijd verkrijgbaar vanaf 24 september voor 399 dollar.

Sonos Move (Photo: Business Wire)

SANTA BARBARA, Californië--()--Sonos (Nasdaq: SONO) heeft Sonos Move geïntroduceerd, een product dat de eerste stap van het bedrijf buitenshuis betekent. Voortbouwend op jarenlange innovatie op het gebied van home-audio om het potentieel voor geweldig geluid overal te ontsluiten, is Move een krachtige, veelzijdige slimme luidspreker die zowel binnen, buiten als onderweg ongelooflijk klinkt. Move vertegenwoordigt het beste van het Sonos-softwareplatform en het ecosysteem van partners en ondersteunt meer dan honderd streamingdiensten, meerdere spraakassistenten, AirPlay2 en meer. Move is één van de drie nieuwe producten van Sonos die dit najaar wereldwijd beschikbaar zijn en die samen met Sonos Port en Sonos One SL zijn gelanceerd om het slimme systeem van luidsprekers en componenten van het bedrijf verder uit te bouwen.

Tom Lodge
PR@sonos.com