GABA-opleving: Pharma Foods International publiceert onderzoek waaruit onverwacht voordeel van spiergroei door een gewaardeerd aminozuur blijkt

GABA, al lang vertrouwd om zijn verbetering van stemming en concentratie, blijkt uit te blinken in het opbouwen van meer magere massa wanneer toegevoegd aan wei-eiwit

Change in whole body lean mass for 12 wk measured by DXA (Photo: Business Wire)

KYOTO, Japan--()--Pharma Foods International Co. Ltd. heeft zijn allereerste studie ter beschikking gesteld waaruit blijkt dat het aanvullen van een wei-eiwitregime na de training met hun natuurlijk geproduceerde vlaggenschipproduct PharmaGABATM een toename oplevert van het reeds bestaande rustend serum groeihormoonniveau in het lichaam, waardoor de vorming van spiermassa wordt gestimuleerd. Dit opent officieel een pad dat de regelmatige inname van GABA verbindt met een natuurlijk gunstig en uitgebalanceerd voedingsprofiel voor de sportieve levensstijl.

Noriko Tani
info_ingredients@pharmafoods.co.jp