SHARP toont ‘s werelds grootste 8K LC display op IFA2019

120-inch schermen voegen zich bij het groeiende 8K+5G Ecosysteem,
laatste AIoT updates ook onthuld

The world's largest 120-inch monitor will be displayed to showcase Sharp's 8K+5G Ecosystem. (Photo: Business Wire)

BERLIJN & OSAKA, Japan--()--Op IFA2019, gehouden van 6 tot 11 september in Berlijn, onthult Sharp Corporation (TOKYO: 6753) ‘s werelds grootste vloeibare kristallen display monitor. Naast een reeks van prosumer camera’s en camcorders zal het enorme 120-inch scherm deel uitmaken van een showcase van Sharp’s baanbrekende 8K+5G Ecosysteem, dat ook toepassingen van 8K technologie in gebieden zoals de medische wetenschap en de kunst omvat. Deelnemers zullen ook kennismaken met Sharp’s AIoT lijn van smart life oplossingen, inclusief de laatste updates voor RoBoHoN, de unieke robot mobiele telefoon van het bedrijf.

Sharp Corporation
PR/Branding Team