Gravity onthult zijn toekomstplannen tijdens Gamescom 2019

• Vertegenwoordigers van verschillende gamebedrijven en media kwamen op de persconferentie van Gravity af.
  • ‘Ragnarok M: Eternal Love’ is meer dan 24 miljoen keer wereldwijd gedownload. Het zal binnenkort in Europa worden gelanceerd.
  • ‘Ragnarok Online’ wordt opnieuw gelanceerd in Europa op 4 september!

Gravity Interactive, Inc., een dochteronderneming van Gravity Co., Ltd. (NASDAQ: GRVY), een toonaangevend wereldwijd gamebedrijf, nam deel aan Gamescom, een van de drie grootste gamebeurzen ter wereld, gehouden in Keulen, Duitsland. Op de beurs kondigde Gravity aan dat het van plan is ‘Ragnarok M: Eternal Love’ te lanceren in de Europese regio op 4 september 2019. ‘Ragnarok M: Eternal Love’ zal worden gelanceerd in Rusland en Turkije, evenals Europa, en dat in zeven talen, waaronder Engels, Portugees, Spaans, Russisch, Duits, Frans en Turks. (Foto: Business Wire)

KEULEN, Duitsland--()--Gravity Interactive, Inc., een dochteronderneming van Gravity Co., Ltd. (NASDAQ: GRVY), een toonaangevend wereldwijd gamebedrijf, nam deel aan Gamescom, een van de drie grootste gamebeurzen in de wereld, gehouden in Keulen, Duitsland, van 20 tot 24 augustus.

Op 20 augustus hield Gravity een presentatie in het Korea Pavilion. Voor verschillende wereldwijde gamebedrijven en media heeft het zijn plannen aangekondigd om ‘Ragnarok M: Eternal Love’ in Europa te lanceren.

Gravity Co., Ltd.
Joy Hwang, Business Division | Global Business Group