Panasonic’s cumulatieve waterpomp productie in Indonesië bereikt 30 miljoen eenheden

Het bedrijf bereikte de mijlpaal na 30 jaar sinds de start van de productie van waterpompen in Indonesië in 1988, en droeg zo bij aan de verbetering van de levensstandaard in het land door middel van de watervoorzieningssector

Representatives involved in the water pump production in Indonesia gathered in celebration of this milestone. (Photo: Business Wire)

OSAKA, Japan--()--Op 8 augustus 2019 kondigde Panasonic aan dat de cumulatieve productie van zijn waterpompen in de Indonesische fabriek Panasonic Manufacturing Indonesia (PMI) in april van dit jaar in totaal 30 miljoen eenheden heeft bereikt, ongeveer 30 jaar nadat het bedrijf in 1988 is begonnen met het maken van National (nu Panasonic) merkwaterpompen in Indonesië. Een ceremonie om de prestatie te vieren werd gehouden op 8 augustus.

Panasonic Corporation
Global Communications Department