SpeeDx Pty. Ltd. haalt $15 miljoen op van het Amerikaanse investeringspartnerschap

Fondsen zullen de commerciële expansie in Noord-Amerika en de wereldwijde markten versnellen

SpeeDx has developed a molecular diagnostics test portfolio, principally for infectious diseases, that provides both identification as well as therapeutic guidance capabilities. (Photo: Business Wire)

SYDNEY--()--SpeeDx Pty. Ltd., de ontwikkelaar van transformatieve nieuwe moleculaire diagnostische oplossingen, kondigde vandaag aan dat het tot 10 miljoen dollar aan extra investeringen in aandelen van in de VS gevestigde Northpond Ventures heeft opgehaald. Dit volgt op een oorspronkelijke investering van 5 miljoen dollar van Northpond Ventures in april 2019.

Colin Denver, CEO van SpeeDx, zei: “De ingezamelde middelen zullen onze internationale expansie en strategische relaties met wereldwijde partners helpen versnellen.

Europe, Australia, New Zealand
Madeline O’Donoghue