Vinaphone kiest IDEMIA voor mobiele beveiliging van topkwaliteit voor zijn Public Key Infrastructure Service in Vietnam

IDEMIA, wereldleider in Augmented Identity, heeft vandaag aangekondigd samen te werken met de toonaangevende Vietnamese mobiele operator Vinaphone voor zijn aanstaande Mobile Public Key Infrastructure (PKI) -dienst in Vietnam.

(Photo: Business Wire)

COURBEVOIE, Frankrijk--()--Met IDEMIA’s ondersteuning en geavanceerde technologie zal Vinaphone de enige Vietnamese mobiele operator zijn die digitale handtekening en veilige ID authenticatiediensten zal aanbieden. Dit partnerschap zal resulteren in de ontwikkeling van mobiele digitale ID diensten en een meer gebruiksvriendelijke en veiligere toegang van Vinaphone klanten tot eGovernment-diensten en online retailers. Hierdoor zal het ook de groei van mobiele eServices in Vietnam stimuleren.

Press: Hanna Sebbah – idemia@havas.com

Press: Hanna Sebbah – idemia@havas.com