Greene Tweed werkt samen met Canadees bedrijf voor de distributie van materialen en producten voor de energiesector

Greene Tweed Seal Connect (Image: Greene Tweed)

KULPSVILLE, Pa.--()--Greene Tweed heeft aangekondigd dat zij zullen samenwerken met A.R. Thomson Group voor de verkoop en distributie van hun Seal-Connect® elektrische connectoren, elastomere afdichtingen, geavanceerde engineering plastics en composietmaterialen en afgewerkte componenten voor de energiemarkt.

A.R. Thomson is een regionale producent en distributeur van pakkingen en andere producten voor vloeistofbeheersing, met productiemogelijkheden gericht op olie- en gas-, petrochemische en olieraffinage-industrieën. Hun distributeurschap voor de energieproducten van Greene Tweed is exclusief voor Canada.

Met meer dan 25 jaar ervaring in de energiesector, werkt Greene Tweed samen met klanten om innovatieve oplossingen te ontwikkelen die voldoen aan uitdagende prestatie-eisen en de totale eigendomskosten verlagen.

Chris Aldred
Corporate Marketing