Velodyne Lidar’s baanbrekende sensoren versterken Kaarta Mobile Mapping

Allvision Parkview gebruikt het Kaarta Platform met Velodyne Lidar voor inventarisatie van wegen, stoepranden en trottoirs

Kaarta’s new Stencil 2-32 ground surface mapping solution includes Velodyne’s smart, powerful lidar technology. (Photo: Business Wire)

SAN JOSE, Calif. & PITTSBURGH--()--Velodyne Lidar, Inc. kondigde vandaag aan dat Kaarta de slimme, krachtige lidar-technologie van Velodyne heeft opgenomen in Kaarta’s nieuwe Stencil 2-32kaartentoepassing voor grondoppervlakken. Uitgerust met Velodyne lidar scant Stencil 2-32 nauwkeurig grondoppervlakken, brengt items in kaart zoals stoepranden, mangaten, borden, palen en andere attributen, tegen een fractie van de kosten van de traditionele mobiele kaartsystemen. Het Stencil-platform helpt bij de stadsplanning voor infrastructuurverbeteringen en parkeer- en verkeersmanagement.

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com

Kathy Pattison
Kaarta
media@kaarta.com

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com

Kathy Pattison